top of page

איך לשתות יותר מים, בכיף?


קבלו מגוון טיפים מקוריים ויצירתיים "שכל אחד יכול" - חלק מתאימים למבוגרים, חלק לילדים וחלק לכולם. תבחרו מה שהכי מדבר אליכן, והעיקר שתשתו, תשתו, תשתו. 1) כדי שהמים לא ישעממו, כדאי להוסיף להם טעם, צבע, ריח, מראה. נענע או פרוסות לימון - כולם מכירים. וזה באמת נהדר כי הכי מרענן. אבל אם לא אוהבים, יש עוד המון אופציות: ענבים קפואים (אפשר לגוון בצבעים) - הם עובדים כמו קוביות קרח חמודות, נראים מקסים ומי שרוצה יכול לנשנש. דובדבנים, פטל, תותים, אוכמניות קפואים - כמות קטנטנה תוסיף צבע ורוד/סגול למים, מעט טעם מתקתק ושמחה גדולה בעיניים. גם מי שלא אוהב לאכול את הפרי, יהנה מהצבע. גם שאר הפירות הקפואים, שנותנים פחות צבע - מוסיפים טעם וגיוון: אננס, מנגו, פפאיה. לא מומלץ בננה! קוביות קטנות של פירות טריים אהובים: תפוח, מלון, שזיף, תפוז. אם אין לכן כוח להתעסק איתם, או שרוצות להתנסות בכמויות קטנות, ההמלצה שלי היא לקנות לקטים של פירות מוקפאים (אלו של השייקים) ולנסות כל פעם פרי אחר. צריך כמות קטנה. זה לא קומפוט. עם ילדים חובבי-הפתעות (רובם לא. היזהרו) אפשר לשחק ב"איזה פרי יחכה לי היום בבקבוק". גם לעצמכן - תשקיעו ותגוונו. מגיע לכן! אם יש לידכן מי שרוצה לפנק אתכן - בקשו לקבל בעצמכן בקבוק מים עם פרי בהפתעה. (לפעמים בשביל לקבל פינוק, אנחנו פשוט צריכות לתת קצת הכוונה). 2) קוביות קרח בצורות ובטעמים - משדרגים בקלות כל משקה. זה הזמן לשלוף את מגשי קוביות הקרח בצורת דגים שקניתן פעם באיקאה ומאז לא יצאו מהארון; זה הזמן "להשתגע" בהזמנה הבאה מ- shein ולחגוג על צורות חמודות חדשות. להקפיא מיץ לימון סחוט ולזרוק לכוס מים זה כיף. להוסיף לקוביות עלי נענע - זה מרענן. וגם להוסיף לקוביות הקרח פירות אחרים. 3) השקיעו בכוסות ובקבוקים כייפים ומגוונים. גם לכן, לא רק לילדים. לא חייבים להיות יקרים בכלל. רק שיעשה שמח, שיעורר חשק, שלא ישעמם. גם בבית, לא רק בחוץ. אני מבטיחה לכן, חד-משמעית - שכוס חמודה תדליק אתכן לשתות יותר. תרשו לעצמכן להיות ילדותיות ואם מדליקה אתכן כוס עם נצנצים וחד-קרן - לכו על זה. המטרה מקדשת!

4) דווקא בקבוקי המים המינרליים בייבי יכולים, בקטע מפתיע, להגביר את שתיית המים. למה? כי קטן זה חמוד. קטן זו משימה לא מאיימת. גם לילדים וגם לכן. הכמות אמנם קטנה, אבל איזו הרגשה טובה תהיה למלא אותו מחדש? (ואני כמובן מתכוונת למחזר את החד-פעמיים הללו).

5) תנו לילדים להיות יצירתיים ולפתח חיבור רגשי עם הבקבוק שלהם. איך? קנו מדבקות לבנות חלקות (מקססטוק, חנויות ציוד כתיבה) והנחו את הילדים להמציא שם למותג המים הפרטי שלהם. תנו להם לעצב מדבקות עם השם, בטושים, נצנצים, מדבקות קטנות של גיבורי העל החביבים עליהם, מה שבא. אפשר לחשוב על צבעים קבועים למותג, אפשר ליצור לוגו מקורי. כדאי להגדיל ראש ולהגן את המדבקה בסלוטייפ רחב (כזה של ארגזים במעבר דירה), כדי שהמים לא יהרסו את העיצוב. כשמעיין תראה לחברות בגן שהיא שותה מבקבוק "מי מעיין" בעיצוב מקורי שלה, היא תרגיש בוגרת, עצמאית, ולבקבוק תהיה חשיבות רבה עבורה. זה גם יקרין על תכולתו ועל הרצון שלה להשתמש בו יותר.

111 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page